Bankacılık İlkelerimiz

 
Yazdır
 

Bankanın ana kurumsal bankacılık ilkeleri “Butik Hizmet”, “Sürekli Gelişim”, “Müşteri Sadakati” ve “Bölgesel Oyuncu İlkesi”dir.

“Butik Hizmet” ilkesi: Banka iş ortağı olarak gördüğü müşterilerine geleneksel çözümler sunmanın dışında çözüm odaklı ve çok yönlü butik hizmet vermeyi ve müşterileri ile etkin, sürdürülebilir ve verimli ilişkiler kurmayı kendisine ilke edinmiştir.

“Sürekli Gelişim” ilkesi: Kurumsal yönetim anlayışı ve sürekli gelişim ilkesini benimseyen Banka, finans sektöründeki güncel gelişmeleri yakından takip etmekte, hizmet altyapısını geliştirerek müşterilerinin ihtiyaçlarını doğru tespit edip onlara özel çözümler sunmaktadır.  Amacımız, her geçen gün artan rekabet koşulları ile Dünya ve Türkiye ekonomisinde yaşanan hızlı değişim sonucunda müşterilerimizin gelecekte ortaya çıkacak ihtiyaçlarını öngörmek ve onlara en uygun finansman alternatiflerini yaratmaktır. Buradaki prensibimiz karşılıklı kazanç sağlayabilmektir.

“Müşteri Sadakati” ilkesi: Öncelikli hedefimiz yüksek müşteri memnuniyeti ve sadakatini sağlamaktır. Bunun içindir ki prensibimiz müşterimizi iyi tanımak, her zaman ilkeli davranmak ve güvene dayalı müşteri ilişkisi yaratmaktır.

“Bölgesel Oyuncu” ilkesi: Bankamız, ana hissedarları Azerbaycan’da yerleşik olan, Türkiye’de kurulu tek bankadır. Banka, Azerbaycan’ın önde gelen grupları arasında yer alan ortaklarından aldığı güç ve Gürcistan’da faaliyet gösteren bağlı ortaklığı ile sağlanan işbirliği fırsatı sayesinde Türkiye’de faaliyet gösteren Azerbaycan ve Gürcistan menşeli firmalara bankacılık ürünleri ile hizmet vermektedir. Bankamız, Türkiye’de Manat ve Lari para cinsinden işlem yapabilen tek banka olma özelliğini taşımaktadır.